Terug

Levering klopt niet met het reeds betaalde keuken.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Home Markt BV

26/02/2022

Beste Ik heb de verkeerde keukenkastje gekregen die tevens te kort zijn.grote kast ontbreken de twee deuren.glas in ruit is er een stuk af en na een telefoongesprek werd ik door de eigenaar uitgemaakt en zelfs bedreigt.

Berichten (2)

Home Markt BV

Naar: C. D.

26/02/2022

Geachte,De keuken is perfect geleverd en er is helemaal niets te kort geleverd, er stelt zich een probleem daar de klant een losstaande vaatwas wil inbouwen en dat past uiteraard niet in de kasten en door dit probleem past er uiteraard niets.Zij ons antwoord in bijlage.Hoe komt het dat wij op de klacht die u op uw website publiceert niet kunnen op antwoorden?MvgIlse Werbrouck ZaakvoerdsterHomemarkt BvOp 26/02/2022 om 14:02 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: a, a[href] color: 1e5ba3div[class~="INS"] ,[class~="INS"] border-collapse: collapsemso--lspace: 0ptmso--rspace: 0ptbackground-color: f9f8f7div[class~="INS"] ,font-family: Arial, Verdana, Sans-Seriffont-size: 14pxline-height: 18pxcolor: 303030font-weight: normaltext-align: left

Home Markt BV

Naar: C. D.

26/02/2022

*HomeMarkt Bv, Roeselaarsestraat 81, 8870 Izegem*Referentie: 245 26/02/2022*Aan: Carine Dhollander, Vijfwegenstraat 216 bus 7 te 8800 Roeselare.*Beste klant,Aansluitend op us schrijven op whatsapp hierbij ons antwoord:1. er een ander werkblad is geleverd dan gevraagd, werkblad moest afgerond zijn (en dus niet recht)*Wij hebben u laten weten tijdens ons verkoopsgesprek dat niet alle types van werkbladen verkrijgbaar zijn met afgeronde boorden en dat in geval dit type niet verkrijgbaar was met ronde boorden wij dan verplicht gingen zijn om werkbladen te nemen met rechte boorden.*2. beide werkbladen te kort zijn. De afmetingen van muur tot muur zijn nochtans correct doorgeven.*De werkbladen zijn correct geleverd maar doordat u de verkeerde vaatwasmachine hebt willen laten installeren heeft onze installateur de keuken naar rechts moeten opschuiven en door dit probleem zijn de werkbladen nu te kort, dit is op te lossen door de correcte vaatwas aan te kopen en de onderste keukenkasten naar links op te schuiven.*3. de kast voor de frigo helemaal niet overeenkomt met het plan (de kast waar de frigo in moest staat op het plan met twee deuren, in realiteit heb ik een grote kast gekregen zonder achterwand, met een 2 te kleine deurtjes niet eens passen op de frigo.*De kast voor de koelkast is correct geleverd, dit is een kast met 3 deuren en bij een kast voor een koelkast zit er nooit een achterwand in en dit is voor de afkoeling van de motor.*4. geen (kleine) stukken zijn voorzien om de zichtbare gaatjes op te vullen.*We hebben geen idee welke stukken u bedoeld???*5. De oude keuken niet is meegenomen. '¨*Er is NOOIT sprake geweest dat uw oude keuken moest afgevoerd worden naar het recyclagepark maar dat kunnen we wel uitvoeren mits u breid bent daarvoor de kosten te betalen.*Wij hebben hier de indruk dat u van alles probeert in onze schoenen te schuiven en van alles gratis wil bekomen, mogen wij u er op wijzen dat dit lijkt op bedrog en wij niet zullen nalaten om de gepaste gerechtelijke stappen te ondernemen indien u ons verder probeert te bedriegen. Er werd duidelijk afgesproken dat u bijkomende werkuren rechtstreeks aan de installateur zou betalen dat hebt u ook niet gedaan, er zijn nog 4 uur te betalen aan 35 euro per uur waarvan wij u een factuur van gaan sturen en van zodra die factuur voldaan is dan kunnen we afspreken wanneer de installateur terug kan komen om de keuken af te werken.In afwachting van uw tekenen wij,Ilse Werbrouck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform