Beste, Via 123spoelbak.nl bestelde wij (mijn vrouw en ik) een spoelbak van het merk Lorreine. Via een andere leverancier hadden wij dezelfde spoelbak ook al eens besteld. Bij de eerste levering (niet via dit bedrijf) hadden we de spoelbak enkele weken in de doos gelaten totdat de keukenbouwer deze kon installeren,... Deze bleek echter gebroken. Ik begrijp dat bij de eerste levering de fabrikant en de leverancier niet kunnen tussenkomen omdat er een hele periode tussen levering en plaatsing zat.Bij levering 2 via 123spoelbak.nl komt via dezelfde transporteur opnieuw de spoelbak van het merk Lorreine. En deze is op identiek dezelfde plaats gebarsten. Wij contacteren de verkoper(123spoelbak.nl) en zij zeggen ons doodleuk dat er een stockbreuk dat we 6 weken moeten wachten of dat we gewoon het geld van de spoelbak terug krijgen. Mijn schade is echter veel groter. Ik kan namelijk geen gebruik maken van mijn keuken. Ik moet verhuizen of mijn huur verlengen, maar heb nu geen spoelbak. Mijn keukentablet is uitgezaagd op maat van hetgeen ik reeds 2 keer besteld en betaald heb. Mijn keukenbouwer zal mij een extra verplaatsingskost doorrekenen... Ik heb hen een voorstel gedaan om mij hierin te compenseren (90€ kosten keukenbouwer 1500€ huur en de prijs van de spoelbak van 409.5€). Maar ik word zeer kordaat afgewimpeld. Men heeft na mijn vraag tot schadevergoeding, zonder overleg, mijn order geannuleerd en het geld teruggestort (zeggen ze, het staat nog niet op onze rekening). Ik ben het daar echter niet mee eens. Ik beschouw het terugbetalen van de spoelbak dan ook als een betaling van het eerste deel van de schadevergoeding en als een impliciete erkentenis van schuld. In mijn ogen worden de feiten dus niet betwist maar gaat het enkel nog over het schadebedrag.Hun transporteur heeft mij schade berokkend en deze moet vergoed worden. Alvast bedankt voor jullie visie hieromtrent. Met vriendelijke groeten Axel Lowier