Terug

Levering is niet comform wat er besteld en betaald volledig betaald is geweest

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: Top Interieur (Massenhoven)

07/06/2023

Wij bestelden een eetplaats van het Italiaanse merk Calligaris en werd niet comform geleverd.maw zijn er maar liefst 3 van de 6 stoelen niet afgewerkt, prijs per stoel 618€. 3 van de 6 stoelen hebben telkens 1 onafgewerkte poot maw is NIET afgerond (gewoon afgezaagd)en ook niet geverfd.alsook is er een groot kleurverschil met de tafelpoot tov van de stoelpoten.vertegenwoordiger van italiaanse firma langs geweest alsook telefonisch contact gehad met de zaakvoerder( die we trouwens persoonlijk kennen) van Top interieur en beiden vinden onze klacht nogal minimalistisch.kleurverschil is normaal want tafelpoot en stoelpoten worden op een andere lijn gespoten, onafgewerkte poot is te wijten aan de productielijn en wordt niet als klacht aanvaard.dit is het antwoord van onze leverancier zegt Top interieur en daarmee moeten we het doen.resultaat is dat ze 1 stoel (de Slechtste volgens hun) gaan vervangen en kleurverschil wimpelen ze af.Top interieur komt totaal NIET op voor zijn klant en schuift gewoon alles door naar zijn leverancier.ze doen gewoon ook geen enkele moeite om tot een oplossing te komen.Dit is voor ons totaal onprofessioneel en vinden ons genoodzaakt verdere stappen te ondernemen om gehoor te krijgen, daar er vanuit Top interieur niets wordt ondernomen.wij raden iedereen aan die ooit bij Top interieur aankoopt NOOIT het volledige bedrag te betalen voor alles goed is gecontroleerd bij levering.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform