Wij hebben op 30/5/23 een warmtepompboiler besteld.Op 22/6/23 hebben wij de voorschotbetaling gedaan.Op 7/8/23 hebben wij u een eerste maal telefonisch gecontacteerd om te informeren naar de leveringstermijn. Wij hebben u toen ook gemeld dat onze huidige boiler ondertussen helemaal defect is en wij zonder warm water zitten.1. Op 31/8/23 ging uw inspecteur komen om de nodige technische opmetingen te doen. U heeft 2 dagen voordien per mail afgezegd.Een andere inspecteur kwam wel op 8/9/232. De installatie werd vervolgens ingepland op 25/9/23. We kregen hiervoor een mail waarin u 8 meter parkeerplaats vraagt en dreigt met 750€ schadevergoeding mocht de installatie door onze schuld niet kunnen doorgaan.De parkeerplaats werd voorzien en we planden een dag verlof om uw medewerkers te ontvangen.U annuleerde de afspraak die ochtend omdat uw techniekers bij een vorige werf vertraging opliepen.3. Een nieuwe afspraak werd ingepland op 16/10/23U annuleerde de afspraak die ochtend omdat de techniekers die voorzien waren enkel airco's konden installeren en nog niet geleerd hadden hoe een boiler te installeren.4. Een nieuwe afspraak werd ingepland op 26/10/23Die afspraak werd niet geannuleerd maar toch verscheen geen enkele medewerker. Toen we hierover telefonisch informeerden zou een interne medewerker een foute inplanning hebben gemaakt en zij moet het zelf oplossen na haar ziekteverlof.We zijn ondertussen 26 oktober. 5 maanden na bestelling. We zitten ondertussen 3 maanden zonder warm water. Uw dienstverlening is absoluut niet wat men van een serieuze firma zou verwachten. U komt gemaakte afspraken keer op keer niet na. Ons vertrouwen is volledig weg.Wij stellen u hierbij in gebreke. We annuleren de bestelling en eisen ons volledig voorschot onmiddellijk terug.