Terug

Levering en plaatsing deuren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. V.

Naar: D'Hondt Interieur

09/10/2025

Hallo In december 2024 hebben wij 8 binnendeuren besteld bij D'hondt Erpe-Mere met de afspraak dat de deuren geplaatst zouden worden in april 2025. Wij hebben meteen een voorschot betaald. Bij de opmeting hebben we opnieuw betaald, wat er op neerkomt dat we intussen 90% van de totaalprijs betaald hebben. Intussen is het radiostilte bij D'Hondt. Iedere keer dat we bellen of mailen zijn de deuren zogezegd nog niet geproduceerd en kunnen ze dus ook absoluut nog geen plaatsingsdatum meedelen. Kunnen jullie hierin bemiddelen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Julie Van Nieuwenborgh 0476 442419

Bemiddeling door Testaankoop 16 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform