Terug

Levering en cumunnicatie probleem

Closed Openbaar

Studio Stoutpoep

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Studio Stoutpoep

30/12/2024

Geachte heer, Op 14/12/2024, bestelde ik een print bij u. (Order No. 13243) Volgens uw website was de levertermijn 5 werkdagen na betaling. Tot op heden heb ik nog steeds niets mogen ontvangen en vertoont de tracker die me toegestuurd werd geen enkele activiteit. Waarna ik contact met u trachtte op te nemen (via verschillende kanalen), e-mails bleven onbeantwoord dus contacteerde ik je via Instagram. Je liet weten eens thuis dit onmiddellijk na te kijken en me op de hoogte te houden. Tot op heden kreeg ik geen update. En bleven verdere pogingen om u te contacteren onbeantwoord. Ondanks de activiteit op uw kanalen. Dit betreur ik ten zeerste. De print was bedoeld als kerst cadeau wat voorbij is en door de afwezige communicatie en klantgerichtheid. Heb ik een andere aankoop gedaan en heb ik deze ook niet meer nodig. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 7/1/2025 reactie en verwacht de print te hebben ontvangen of het bedrag van de aankoop terug gestort te krijgen Met vriendelijke groet, y


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform