Terug

Levering dubbele eikendeur laat reeds 3 jaar op zich wachten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

H. P.

Naar: D'Hondt Interieur

02/08/2024

Beste, In februari 2021 bestelden we bij u parket, trappen en deuren voor onze nieuwbouw woning in Aarschot. De levering van alle bestelde goederen werd een lijdensweg van 1,5 jaar. Ik bespaar u de hele historiek van het verhaal. Ondertussen werd wel alles geleverd op een dubbele eiken deur na. De klacht gaat over deze deur. Gezien het onmogelijk is om met jullie hierover te communiceren, zowel via mail als via telefoon, zien wij ons genoodzaakt om via deze weg ons te laten horen. De aanvaardbare levertermijn voor de deur werd ruimschoots overschreden (we naderen de drie jaar na opmeting). De reden hiervoor is ons onbekend bij gebrek aan communicatie van jullie kant. Bij deze stellen we u in gebreke voor de levering van de dubbele eiken rustieke deur ter waarde van 4331,80 € (incl. BTW) Wij wensen de bestelling van deze deur te annuleren en eisen de terug betaling van het teveel betaalde voorschot. Uit onze berekening blijkt dat u ons 1643,92 € moet terug betalen na het annuleren van de deur. (terug te storten op BE08 7775 9311 9613 op naam van Hans Pierre) U zal zeker tot hetzelfde bedrag komen wanneer u de berekening doet. In bijlage de offerte, laatste factuur voor de deuren en het bewijs van betaling van de twee voorschot facturen. Hopend op een snelle reactie.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 20 augustus 2024

D'Hondt Interieur

Naar: H. P.

14/10/2024

Beste, Er is inderdaad een lange tijd gegaan over deze dubbele deur. Ondertussen is deze wel in productie en zou eind oktober klaar zijn. De planning zal hiermee rekening houden en deze zodra klaar in eind magazijn, de klant contacteren. Onze oprechte excuses voor de lange wachttijd. Met vriendelijke groeten, Juridische Dienst Service Juridique www.dhondtinterieur.be keukens trappen deuren kasten parket cuisines escaliers portes armoires parquet Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 25 september 2024 15:27 Aan: Klantendienst D'HONDT klantendienst@dhondtinterieur.be Onderwerp: Verandering van status van je klacht ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform