Terug

Levering door GLS niet echt gebeurd

Closed Openbaar

Goedkoopgereedschap.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

R. C.

Naar: Goedkoopgereedschap.nl

02/12/2024

Op 25/10/24 plaatste ik via de website bestelling nr. 117882, betaald per Bancontact, waarde 77,10 euro. Op 30/10/24 kreeg ik een bericht van transporteur GLS dat het pakketje geleverd was. Heb dezelfde dag aan én GLS én aan Goedkoopgereedschap.nl gesignaleerd dat dit niet het geval was. Het overigens nogal negatieve ervaringen met de betreffende transporteur gehad. Na een aantal keer heen en weer mailen met GLS kreeg ik van GLS de boodschap dat ze niets konden terugvinden en dat ik me dus tot de verzender moest wenden. Op 14/11/24 is dat bericht aan Goedkoopgereedschap.nl overgemaakt met de vraag wat hun voorstel was. Noch na de eerste mail, noch na de tweede mail is er ooit een reactie van Goedkoopgereedschap.nl gekomen.

Bemiddeling door Testaankoop 16 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform