Terug

Levering blijft uit zonder communicatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: D'Hondt Interieur

19/09/2023

De bestelling voor binnendeuren, binnenramen en binnenkast werd geplaatst in september 2022.De vooropgestelde datum voor plaatsing was initieel maart, daarna juni, sindsdien geen antwoord op emails met vraag naar een update voor de plaatsing bij diverse emailadressen van D'Hondt Interieur, en via de website.Alle voorschotfacturen werden al vroeg opgemaakt en werden telkens onmiddellijk en volledig betaald.De contractvoorwaarden de Uw bedrijf daarbij hanteert zijn wurgcontracten en in tegenspraak met de wet op de bescherming van de consument.Dit is een bijzonder laakbare praktijk.Ik eis een onmiddellijke levering en plaatsing binnen de 6 weken, ttz, voor eind oktober 2023.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform