Terug

levering blijft uit, onbereikbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: exaro

11/12/2020

Beste, ik bestelde & betaalde op 3 november 2020 stenen wijnrekken. In de bevestigingsmail werd een leveringstermijn van 2,5 à 3 weken gesteld. Na verloop van 4 weken heb ik getracht telefonisch contact op te nemen. Meermaals gebeld, maar steeds antwoordapparaat & geen mogelijkheid om bericht in te spreken. Ook reeds meermaals mails verstuurd, waarop niet gereageerd wordt.

Berichten (2)

M. V.

Naar: exaro

11/01/2021

Ondanks korte snelle reactie naar aanleiding van het indienen van een klacht, zijn we intussen weer een hele poos verder en nog steeds geen nieuws.Graag terugbetaling van de begin november betaalde som en dan kunnen we deze vervelende kwestie afsluiten

exaro

Naar: M. V.

05/02/2021

Beste,Als het goed is zijn de bestelde stenen geleverd.We wensen u veel plezier van uw aanschaf toe en hopen dat u de klacht als afgehandeld zult markeren.Met vriendelijke groet,Exaro Bert van Viegen Sinds 2002 thuis in wijnkelders en keukens in de hele Benelux !===========================ExaroTel. 035 - 694 50 04 (ma. tm vrij. 9:00 - 17:00)E-mail verkoop@exaro.nlWebsite www.exaro.nl===========================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform