Terug

Levering bestelde deur blijft uit zonder enige info, redelijke termijn overschreden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. C.

Naar: D'Hondt Interieur

23/11/2023

Beste, ik bestelde een binnendeur in juni 2022 en betaalde 35% voorschot. Na opmeting werd in oktober 2022 nog 55% extra betaald. Sindsdien ontving ik geen enkele informatie. We zijn nu een vol jaar verder.Navraag in filiaal Zaventem leverde eerst als plaatsingsdatum juli 2023 op. In september bleek mijn order geblokkeerd wegens ontbreken glas. Dit zou opgelost zijn half oktober.Nu, alweer een maand later, blijkt het filiaal in Zaventem gelsoten te zijn. Telefoon naar hoofdzetel om planner of juridische dienst te bereiken wordt niet opgenomen.Ik wens ofwel terugbetaling van mijn betaalde sommen, ofwel dat de deur in 2023 nog geplaatst zal worden.

Berichten (1)

V. C.

Naar: D'Hondt Interieur

19/12/2023

Beste, ondertussen zijn we al weer bijna een maand verder. De redelijke wachttermijn is nu echt overschreden, want er is niets van communicatie. Mijn vertrouwen in het bedrijf is volledig weg.Ondertussen is de enige oplossing voor mij dat het betaalde geld me wordt terug bezorgd, want ik heb zelfs twijfels of de installatie kwalitatief zal gebeuren.Details voor terug te betalen bedrag zie voorafgaand bericht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform