Terug

Levering ander adres

Opgelost Openbaar

UAB Convenity

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

W. K.

Naar: UAB Convenity

13/06/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 3 juni 2025 kocht ik 4 Matsato Knife in uw online winkel en betaalde ik 109,82 EUR. Bij de bevestiging van de bestelling stond mijn adres duidelijk vermeld als Eksterstraat 8, 1750 Lennik, België. De goederen werden echter, volgens GLS, geleverd op 12/06/2025 te Eikstraat 8, 1000 Brussel. Ondanks verschillende emails en telefoongesprekken met jullie hebben jullie nagelaten om het adres aan te passen naar mijn werkelijke, en correct doorgegeven adres. Ondanks de foutieve levering weigeren jullie een nieuw order te versturen naar het correcte adres, of indien een nieuwe levering niet mogelijk is, een teruggave van de betaling te doen. Deze manier van zaken heeft mij schade berokkend door te betalen voor iets dat ik nooit ontvangen heb, ter waarde van 109,82 EUR. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 109,82 EUR wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform