Geachte,Op 4/7/2018 werd een waterbed Bodyform 220*180 geleverd. Dat dachten wij toch. Achteraf bleek het om een waterzak 210*180 te gaan in een te groot onderstel.Op donderdag 10/03/2023 is er water in ons bed terechtgekomen, een fit dus. Wij hebben direct met jullie telefonisch contact genomen maar er kwam geen oplossing.Op zondag 12/03/2023 zijn we bij jullie ter plaatse geweest en na een gesprek met de verkoper en de vroegere zaakvoerderkwamen we tot de onthutsende oplossing : wij zouden zelf naar de fit op zoek gaan en ook herstellen, wat een service.Maandag hebben we inderdaad de fit gevonden maar we konden het niet herstellen. Wij hebben er een concullega bijgehaald die 's anderendaags het lek is komen herstellen.Belangrijk is dat deze persoon er ons op attent maakte dat de waterzak geen 180*220 groot was maar 180*210 waardoor volgens hem vouwen en uitstulpingen ontstonden waardoor een fit ontstond en dat het niet lang zou duren alvorens we nieuwe fitten zouden krijgen.Ik denk dat hier duidelijk bewezen is dat de fout bij de firma Beets-Pateet ligt en dat wij na nog geen 5 jaar met de gebakken peren zitten. De man die het komen installeren is, had nooit deze zak mogen afleveren, volgens de concullegalag de waterzak niet normaal in het onderstel.Jullie beweren dat Bodyform de allerstevigste en allersterkste waterzak is die er bestaat. Toch wel groffe pech dat juist wij dit voorhebben.Jullie stellen een korting van 25% voor, maar bij andere leveranciers is het even goedkoop zonder die korting.Wat wij voorstellen is de gratis levering en plaatsing van een waterzak Bodyform 180*220 F6 of een financiële compensatie.Wij hebben geprobeerd (maar tevergeefs) terug contact met jullie op te nemen maar helaas, er antwoordt niemand meer bij de firma die de na-service zo nauw aan het hart ligt.Wij hebben nochtans al 3 waterbedden bij jullie gekocht maar blijkbaar bestaan we niet meer als klant.Met vriendelijke groeten,Guy en Lidy Cannaerts-NauwelaersDuinenlaan 90 bus 02.018434 Westende