Terug

Lege doos ontvangen + geen terugbetaling

Closed Openbaar

De Bijenkorf

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: De Bijenkorf

19/01/2023

BesteIk bestelde op 05/01/2023 een jas bij De Bijenkorf online t.w.v €244,30. Ik had deze hier aangekocht als een verjaardagscadeau omdat het een korting had van meer dan €100. Na enkele dagen heb ik een LEGE doos van hun ontvangen met gewoon soort van bubblewrap vanbinnen, dus geen jas. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met hun en ze hebben een “onderzoek” gestart. Na enkele dagen sturen ze mij een mail dat volgens hun het pakketje goed zou aangekomen moeten zijn en dat ze verder niks kunnen doen. Tot mijn grote verassing van zo een antwoord heb ik hun terug een mail gestuurd met meer uitleg enzovoort maar helaas, nogsteeds zelfde antwoord. Dit is de eerste keer dat ik zoiets mee maak en ik shop heel veel online. Zo een slechte klantenservice heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zie online dat veel mensen soortgelijke problemen hebben meegemaakt met hen.. Ik zou graag een terugbetaling ontvangen maar dat weigeren ze. Ik hoop via hier een oplossing te vinden, zo niet, ga ik contact opnemen met mijn kredietkaart bedrijf en regel ik het zo.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform