Terug

lederen zetel die begint te schilferen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. R.

Naar: Chateau d'Ax

13/05/2022

Beste, wij hebben op 30/07/2017 een lederen zetel bij jullie aangekocht en daarbij een service contract van 5 jaar afgesloten.Nu zien wij dat op sommige plaatsen het leder van de zetel begint af te pellen. Hiervoor hebben wij al verschillende keren contact opgenomen met jullie . Na meerdere telefoons en e-mails hebben we uiteindelijk van jullie een mailtje teruggekregen waarin jullie vermelden dat jullie geen gehoor kunnen geven aan onze klacht vermits de schade niet gedekt is door jullie service. Jullie zeggen letterlijk en ik citeer het afpellen van het leer is een kwaliteitsprobleem van het leer zelf. dus dit wil zeggen dat jullie ons een zetel hebben verkocht waarbij er sprake is van een kwaliteitsprobleem van het leer, dat is niet wat de verkoper ons toen gezegd heeft. De verkoper zei dat dit kwaliteitsleer was en hier eigenlijk niks mee kon gebeuren en indien er toch iets zou fout lopen met de lederen zetel we gedekt waren als we een service contact zouden nemen. Voelt een klein beetje als bedrog naar mijn mening. Ik zou graag hebben dat dit probleem door jullie als verkoper wordt opgelost en liefst zo snel mogelijk.

Berichten (1)

Chateau d'Ax

Naar: L. R.

17/05/2022

Klacht - lederen zetel die begint te schilferen - (CPTBE01521801-65)Beste Mevrouw, Mijnheer,Wij komen terug op uw mail hieronder en wij moeten u ten eerste bevestigen dat de assistentie contract, waarop de klant via ons bij de firma Multimaster heeft gemaakt, dekt alleen maar vlekken of beschadiging op het leder , deze binnen de 5 dagen na bestaan vermeld, zodat het leder die afpelt komt niet binnen deze contract want het is geen ongeval en komt in de loop van de tijd wegens slijtage of door een externe oorzaak dus het betekent niet dat het leder een kwaliteit probleem heeft maar dat dit niet uit een eenmalig ongeval kan komen, vandaar deze uitleg door de assistentie gegeven.De klant kan ook zijn contract herlezen waar alles duidelijk staat aangegeven.Ten slotte, kunnen wij natuurlijk een technieker bij de klant sturen maar die wordt betalend omdat bovendien is de wettelijke garantie van 2 jaar voorbij.Steeds tot uw dienst.Hoogachtend,Nathalie VRANCKENSecretaresseChateau d'Ax Belgie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform