Terug

late levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. C.

Naar: Luxvesa

24/04/2022

beste, ik bestelde op 27/11/2021 een salon bij jullie met op de website de belofte met een leveringstijd van 1 tot 2 wekendit is nog steeds niet gebeurdik heb met verschillende mails en telefoontjes en chatberichten contact opgenomen zonder reactie van jullie of soms zondereen direct antwoordbij deze hoop ik op een leveringsdatum of een terugstorting van het betaalde bedrag

Berichten (2)

I. C.

Naar: Luxvesa

18/05/2022

Op 9 mei wilde jullie mijn bankrekeningnummer om de salon terug te betalen omdat de verkoop niet doorgaat er is nog niets gestort wanneer zal dat gebeuren

I. C.

Naar: Luxvesa

31/05/2022

Mijn geld is nog steeds niet gestort wel straf dat die salon nog steeds te koop staat als vrijdag mijn geld nog niet gestort is bel ik de advocaten Bestelling 373535


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform