Beste, ik bestelde voor mijn zoon die student is aan het St.Lucas Gent een laptop op Campusshop.be, dit op het aanraden van z'n campus. Ik bestelde deze via hun webshop Campusshop.be, de laptop was op voorraad. Ik moest z'n school ingeven, betaalde online en kreeg de melding 'binnen 3 dagen geleverd'. Na 3 dagen niets geleverd.. Blijkt nu een nederlandse firma te zijn die NIETS te maken heeft met onze Campussen (bedrog). Telefoneren lukt niet, steeds een antwoordapparaat 'Te druk, probeer later opnieuw'. Via mail kreeg ik dan toch melding 'Sorry, we leveren op 18/11' !!!! 2 dagen werden 2 maanden plots !Ik keek even online naar de reviews op Trustpilot.. had ik dat geweten vooraf.. een resem klachten, telkens hetzelfde patroon. 42,45,48 dagen wachten aub.. 2 maand voor een student is lang... Het lijkt mij erop dat ze de gestorte gelden OFWEL als een soort kredietlijn gebruiken aan 0% rente om hun facturen te betalen OFWEL sparen ze op voor een groepsaankoop om zo een goedkopere prijs te bedingen bij hun leverancier.Maar bedrog is het sowieso !!! Ik dacht goed, ik beroep me op het annulatierecht, maar lees online bij andere gedupeerden dat ze meer dan een maand moeten wachten op hun geld...Ik dreig via mail, dat ik het zo niet laat, en verderop ga.Ik kreeg antwoord, levering op 18/10, een maand vervroegt enof ik er kon meeleven ? Natuurlijk is dit een trucje. Las ik elders ook al. Een andere medewerker mailde me dat de laptop 'morgen' binnenkomt... Niets van natuurlijk, is een standaard-mailtje om de mensen aan het lijntje te houden.Kijk, dit MOET stoppen ! ik wil andere studenten dit besparen !Graag onderzoekje van jullie !!lees de reviews maar eens : https://nl-be.trustpilot.com/review/www.campusshop.nl