Terug

langdurige levering

Opgelost Openbaar

Honden Magazijn

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: Honden Magazijn

26/05/2020

Beste Bestelnummer: #10225 Ik heb een hondenmand besteld op 17/4. Ik heb zeker begrip voor het feit dat momenteel de bestellingen vertragingen oplopen. Maar onze pup kom in week 19 naar huis. en het is belangrijk dat dan zeker zijn mand thuis ligt. Indien de bestelling niet tijdig kan geleverd worden heb ik bevraagd of we deze kunne annuleren en ons geld terug krijgen ? Als we onze bestelling volgend is het tussen 30/4 en 17/5 dit al sedert 30/4 en we zijn nu 26/5 maar daarvoor was het 17/4 en 30/4.. dus het is moeilijk die data te volgen. ik krijg hierop antwoord 3/5 zeer vaag Beste Lynn,Bedankt voor je mail en je begrip. De meeste bestellingen hebben op dit moment inderdaad een vertraging opgelopen. Jouw hondenmand ligt momenteel vast bij de douane. Hij is dus wel in Nederland, maar het duurt wat langer dan normaal.Ik kan ook niet zeggen of je pup de mand deze week al kan gebruiken. Ik verwacht het wel, maar de douane kan er wel eens wat langer over doen.Hieronder heb ik de huidige logistieke informatie bijgevoegd:image.pngHopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. waarop ik 8/5 wederom heb gemaild. zelfde antwoord met als verwijs naar een vorige mail dat de lever termijn kan uitlopen tot 29dagen naar belgie + 15%nu zijn we deze levertermijn ruim gepasseerd en stuur ik gisteren 25/5 terug een email waar mijn bestelling zich bevind en wederom het zelfde antwoord bij de douane.. ik ben enorm misnoegd aan gebrek dncommunicatie en opvolging. waardolr ik vandaag mijn geld terug gevraagd heb en de bestelling te annuleren. Alvast bedanktLaeremans Lynn

Berichten (3)

Honden Magazijn

Naar: L. L.

26/05/2020

Beste hondenliefhebber,Door de toegenomen drukte hebben wij meer tijd nodig om alle mails te beantwoorden, onze excuses voor de vertraging. Door COVID-19 zijn er veel vertragingen, wij zijn hiervan op de hoogte en doen onze uiterste best om u binnen één werkdag te beantwoorden.Uw geduld en begrip worden enorm gewaardeerd!-- Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Hartelijke hondengroeten,Team KlanttevredenheidOnderdeel van de Hondenmagazijn Group - NetherlandsMa t/m vrij:9:00 - 23:59Ook bereikbaar via onze live chatwww.hondenmagazijn.nl

L. L.

Naar: Honden Magazijn

10/06/2020

Beste We hebben ons geld nog niet mogen terug ontvangen?! ik heb begrip getoond en langer gewacht dan 5 werkdagen. het artikel is inmiddels geleverd dus zolang we ons geld niet terug krijgen sturen we deze niet terug op.en we wensen deze zeker niet meer te hebben omwille we onze nieuwe mand al reeds 1week geleden hebben mogen ontvangen op een normale levertermijn van een ander bedrijf.We hopen dat we de terugbetaling asap mogen verwachten! en een verkalring voor alweer deze nalatigheid !! Bedankt Met vriendelijke groet,Laeremans Lynn

Honden Magazijn

Naar: L. L.

10/06/2020

Beste hondenliefhebber,Door de toegenomen drukte hebben wij meer tijd nodig om alle mails te beantwoorden, onze excuses voor de vertraging. Door COVID-19 zijn er veel vertragingen, wij zijn hiervan op de hoogte en doen onze uiterste best om u binnen één werkdag te beantwoorden.Uw geduld en begrip worden enorm gewaardeerd!-- Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Hartelijke hondengroeten,Team KlanttevredenheidOnderdeel van de Hondenmagazijn Group - NetherlandsMa t/m vrij:9:00 - 23:59Ook bereikbaar via onze live chatwww.hondenmagazijn.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform