Terug

lakse opvolging dossier, achten wel de klant te betalen

Closed Openbaar

ACEG Energy

Start een klacht

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

M. V.

Naar: ACEG Energy

29/09/2024

Beste, Oorspronkelijk heb ik een contract aangegaan bij Peritas advies- en ingenieursbureau voor EPB en andere verplichte benodigdheden eind 2019/begin 2020. Buiten 2 sommen van 834,90 ("expertise" stabiliteit) en 1210 (voorcalculatie studie EPB en opstellen VG en VC-plan) heb ik van hun weinig vernomen nog gezien. Na hun laatste mail 10/03/2021 ivm de startverklaring was het pas 25/07/2023 dat ik plots terug iets van hun vernam. Ik kreeg toen de melding dat ik binnen de 5 dagen x-aantal stavingsstukken moest opladen om het EPB dossier te kunnen afronden. Uiteraard was dit plotsklaps te snel. Ik kon zelfs benodigde documenten niet meer verkrijgen, tot op heden. Ondertussen was dit bedrijf overgenomen door ACEG/Energy. Aan het afronden van het dossier is ook een kost verbonden. Ik betreurde en betwiste deze gang van zaken ook en meldde dat dit voor mij niet meer hoefde. Als ik de vraag stelde over wat er juist gedaan was voor de reeds betaalde bedragen, kon hier geen antwoord op gegeven worden. Ondertussen word ik gedwongen nog een som te betalen. Maar in mijn ogen is dit alles behalve correct. Ik dien te betalen voor diensten die niet of maar deels bewezen zijn en voor de opmaak van dossiers die niet volledig kunnen zijn. Uiteraard zal ik hiervoor nadien ook klacht neerleggen bij o.a. het VEKA. Was ik toen al maar op de hoogte van de menig online terug te vinden slechte ervaringen met dit bedrijf. Met vriendelijke groet, Maarten Van Damme


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform