Terug

Laattijdige terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Hashting

12/01/2021

Op 17/12/2020 kopen wij een Nescafé Dolce Gusto en bijhorende capsules via een cashback-actie. Op 18/12/2020 dienen wij onze aanvraag tot terugbetaling in, die op 19/12/2020 wordt goedgekeurd.Wij zouden € 53,53 terugbetaald krijgen.Bij dit bericht de belofte dat dit bedrag binnen de 20 dagen op onze bankrekening zou staan.Ondertussen zijn we 24 dagen verder en hebben wij nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Na contact met het bedrijf en de kerstvakantie als excuus, als conclusie gekregen 'nog een beetje geduld'.Zeer onprofessionele klachtenbehandeling dus en bedrieglijke reclame!Daarom willen wij zo snel mogelijk het bedrag van de terugbetaling (€ 53,53) op onze bankrekening gestort zien!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform