Wij bestelden op 2 april jl. vóór 8u tickets via dit bedrijf voor 3 april om met de kinderen naar de middagvoorstelling te gaan. In het digitale tijdperk dachten wij te mogen verwachten dat deze tickets er tijdig zijn: Minstens staat er niet op de website dat er een risico is van vertraging omdat de vouchers op kunnen zijn.De cadeaukaarten werden onmiddellijk geïnd (waardoor we ons tegoed voor drie filmtickets verloren zagen gaan) en wij ontvingen onmiddellijk een mail dat we binnen het half uur de e-code mochten verwachten. Dergelijke mail schept de verwachting van tijdige levering. Er wordt daarin geen melding gemaakt dat de vouchers op dat moment op zijn.Deze e-code bleek echter ’s avonds nog niet te zijn toegekomen. We mailen dus nog eens in de hoop de tickets 's ochtends te krijgen met vermelding van ons telefoonnummer.In plaats van telefonisch contact op te nemen of deze tickets aan het begin van de werkdag over te maken, mochten we pas om 16u32 de vouchers ontvangen, die enkel geldig waren op deze dag.De middagvoorstellingen zijn op dat moment echter gepasseerd. Wij konden dus niet naar de film en onze vouchers en tegoeden gingen verloren. We laten als reactie onmiddellijk weten dat deze vouchers laattijdig zijn en onbruikbaar voor ons (omdat met kleine kinderen enkel de middagvoorstelling mogelijk is) en kregen daarop geen reactie.Ook op de vraag om nieuwe (bruikbare vouchers) over te maken, werd niet gereageerd