Terug

Laattijdige levering en plaatsing ALAL keuken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ALAL

16/05/2015

Bestelling ALAL keuken op 16/12/2014.10 weken levertijd (maart/april)Ik moest niets meer doen en ging gecontacteerd worden voor opmeting begin januari.Voorschotfactuur en leidingplan ontvangen eind december, voorschot betaald begin januari.Opmeting: geen reactie, Alal zelf gecontacteerd en spoedige opmeting uitgevoerd in week 5 van 2015.Bestelling gaat in productie volgens opmeter.Begin maart krijg ik een telefoon van Alal brugge om de bestelling nog eens te overlopen ter plaatse voordat hij in productie gaat. Ondertussen effectief uitgetekende plannen ontvangen via mail.Na controle bleken er verkeerde opmetingen gebeurd te zijn. Communicatie loopt stroef tussen de commerciele zetel te Brugge en de tekenaar. Gevraagd of de tekenaar me telefonisch kan contacteren.Rechtzettingen gebeuren en er is doorgegeven dat de keuken nogmaals in productie kan gaan op 17/03/2015. 09/05/2015: Alal Brugge gebeld voor de datum van levering. Productieplanning kan bij haar niet teruggevonden worden. De hoofdzetel zal gecontacteerd worden en dinsdag zal ik worden opgebeld.12/05/2015: Kort telefoongesprek dat de levering zal plaatsvinden in week 29, net voor het bouwverlof.Dit is na nogmaals 9 weken.Dus is de keuken nog niet in productie gegaan.Er werd een leveringstermijn van ongeveer 10 weken beloofd.(maart/april)Er werd verzekerd in de voorschotfactuur dat men de beste zorgen zal besteden aan mijn order. De klant betaald voor de goede service.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform