BesteOp 3 juni 2023 bestelde ik een tuinset bij Exterioo. Deze zou drie weken later geleverd worden. Echter werd deze datum 3 keer uitgesteld. In de laatste communicatie heb ik gevraagd af te zien van de aankoop aangezien de leverdatum pas in januari 2024 zou liggen. Plots zou mijn tuinset geleverd worden op 30/10/2023. Toen ik bij levering de webshop ging nakijken, stond deze set in promo en werd er 60% korting toegekend. Toen ik de set bestelde deed ik dit met de zomer in het vooruitzicht. Nu staat er, met regenachtige dagen een tuinset van +/- 5000 euro op mijn terras, die ik vandaag met 60 % korting had kunnen aankopen. De verkoper had mij in de winkel een realistische levertijd moeten meedelen, alsook de klantendienst tijdens de verschillende contactmomenten nadien. Bij contact opname met de klantendienst, wordt mijn probleem afgedaan als het volgen van de verkoopsvoorwaarden. Toch voel ik mij hier als consument erg in de kou gezet, met de rug tegen de muur. Ik zal pas in de zomer van 2024 kunnen genieten van mijn tuinset, dat ik 60% te veel heb betaald. Graag had ik een compensatie gehad voor deze vervelende situatie. Met vriendelijke groetenKris De Keninck