Terug

laarzen nooit geleverd

Closed Openbaar

VAN DIJK SCHOENEN

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. V.

Naar: VAN DIJK SCHOENEN

07/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 29 januari 2025 kocht ik winterlaarzen in uw online winkel en betaalde ik 39, 95 euro Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 14 februari 2025 zou plaatsvinden. De goederen werden echter nooit geleverd tot op heden en jullie klantendienst reageert niet meer. Deze vertraging heeft mij als klant schade berokkend, de lente staat voor de deur en ik heb nog steeds geen winterlaarzen....ik heb elders laarzen moeten bestellen. Ik verzoek derhalve mijn geld direct terug te krijgen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform