Terug

Laadpaal werkt niet

In behandeling Openbaar

50five e-mobility

Start een klacht

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

W. V.

Naar: 50five e-mobility

17/10/2025

Beste, Om te starten heb ik mijn nieuwe elektrische wagen, 4 maanden na levering in de garage, pas kunnen ophalen omdat de bestelde laadpaal maar niet geïnstalleerd werd. Na installatie wat het weken wachten op de keuring om dan uiteindelijk vast te stellen dat het laadstation het niet doet. Ondertussen zijn we alweer 1,5 maand verder. Mails, telefoons ... het haalt allemaal niets uit! Er zal altijd contact genomen worden door iemand of iemand zal intern geïnformeerd worden ... maar actie => NOPPES! Ondertussen moet ik mijn auto overal opladen (kosten lopen op!!!) behalve thuis. De factuur is uiteraard "tijdig" aangekomen! Mijn vraag is simpel. Wanneer komt er iemand van 50five mijn laadstation nakijken/repareren zodat ik eindelijk mijn auto thuis kan opladen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform