Terug

Laadpaal defect

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

B. S.

Naar: Wallbox

16/03/2025

Deze laadpaal heeft veel periodes dat het laden niet lukt. Hierbij moet ik dan de stekker terug uithalen en opnieuw inpluggen. Soms is dit meerdere malen na elkaar. Of het werkt even en ik krijg dan snel opnieuw een melding. Ik dacht dat het probleem zich zou oplossen door update maar het blijft echter volharden. Mogelijk ligt het aan de kabel ik weet het niet want er zijn dus ook periodes dat het beter gaat. Ik had intussen contact met een vrouw met zelfde wagen en laadpaal. Ze had zelfde probleem dat verdween na het omruilen voor een ander exemplaar. Ik wil graag zo snel mogelijk omruilen want zonder laadpaal kan ik hier niet opladen. Als ik het moet verzenden zal dit sowieso reeds voor problemen zorgen, is er soms geen ruil mogelijk aan huis? Mijn aankoop gebeurde op Amazon.de , 5/6/2024, die me aangeraden hebben met Wallbox contact op te nemen.

Berichten (1)

B. S.

Naar: Wallbox

20/03/2025

Beste, ik kreeg onlangs foutcode 104. Hierna lukte het laden nooit meer. Via een Facebook groep vond ik met zoeken naar 104 het antwoord. De ribbon kabel zat bij iemand met dezelfde foutcode niet goed vast. Bij controle merkte ik dat ook bij mij deze niet goed genoeg vast zat. Ik stel vast dat de laadpaal het nu wel goed doet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform