Terug

Kwaliteitsprobleem geen terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: max Mara

23/11/2019

Beste, vorig jaar 10/12/2018 heeft mijn echtgenoot mij een levenslange droom geschonken, namelijk de beroemde jas Van Max Mara , cashmere camel coat model 101810 aankoopprijs 2029€. De jas waar Max Mara als merk groot mee geworden is hun parade paardje. Ik heb de instructies om hem te bewaren strikt opgevolgd, in de bijpassende hoes, verluchte kamer, niet in de regen dragen ... enz. Ik heb hem dit jaar 3 x gedragen, na de zomer merk ik dat er verschillende kleine gaatjes in de stof zijn. Ik ga daarop naar de winkel van aankoop, ( Huidevetterstraat , Antwerpen) Zij beweren dat dit mot is en gaan Hoofdzetel contacteren, na een week bellen ze me : ze kunnen me enkel een nieuwe hoes aanbieden, ik ben daar ,iet mee akkoord, ze mailen terug naar Italië, komen na nog een week met de mededeling dat enkel de nieuw hoes af te halen is, tevens melden ze me dat de jas kan hersteld worden in een gespecialiseerd atelier in Ninove, ik moet hem daar brengen en de factuur betalen, zij zouden later zien dat ze kunnen terugbetalen. Ik meld hen dat ik zeer teleurgesteld ben in hun service na verkoop van zo een dure jas waar wij lang voor gespaard hebben. Ik mail ook zelf rechtstreeks na Italie en krijg na 2 weken volgende antwoord: Dear Customer,we are sorry for your feedback. With reference to your claim, we confirm our Boutique Staff suggestion about the repair of the purchased coat is the only solution we can offer you unfortunately, we are not able to make any exchange or refund of the indicated item. We remain at your disposal.Best regards,CarlottaMax Mara Customer Service Na deze mail en het antwoord van de winkel besluit ik om u te contacteren.Ik heb vele vrienden die reeds jaren in retail luxe segment werken en allen zeggen ze me dat hun merk een nieuwe jas zou geven. tevens merk ik op dat de nieuwe hoes iets dichter geweven is dan de oude ( waarvan trouwens ook de rits zeer snel stuk was, 3 x gebruikt). Ik vraag me ernstig af of er geen kwaliteits-probleem was met die hoes. Verder heb ik nog te melden dat ik bij mijn andere kledij waar ook stukken in kashmir wol en merino zijn geen mot heb. Er ook cederhout bolletjes in mijn dressing zijn enz. Bijgevolg ben ik erg teleurgesteld , zit nu met een dure jas die ik niet kan dragen , waarvoor zij op hun website reclame maken dat die van moeder op dochter overgaat. Hopelijk kan u mij verder helpen en het bedrijf tot een voor mij aanvaardbare actie laten overgaan. Vriendelijke groetenSylvia


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform