Terug

Kwaliteits ondermaats!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: DIMEHOUSE VINCEDESIGN

14/09/2021

Na meermaals contact en +30foto’s nog steeds geen oplossing!Meerdere stoel frames zijn volledig krom,bekrast en gezien de kost prijs ongehoord!!Ik kan niet alle foto’s uploaden, wegens te groot.Geen reactie, noch omruiling noch terug betaling.

Berichten (6)

DIMEHOUSE VINCEDESIGN

Naar: K. D.

14/09/2021

Beste klant,Bedankt voor je e-mail. Leuk dat je contact met ons opneemt en fijn dat je ons als klantenservice de gelegenheid geeft om je te helpen! Je kunt ondertussen ook even een kijkje nemen in ons helpcenter. Daar geven we antwoord op vrijwel alle vragen.Let op: dit is een automatisch bericht.Met een vriendelijke groet,Team Dimehouse

DIMEHOUSE VINCEDESIGN

Naar: K. D.

19/09/2021

DATA NOT AVAILABLE

K. D.

Naar: DIMEHOUSE VINCEDESIGN

19/09/2021

Dat is nu al 100x dat ik dit moet uitleggen-een paypal case werd geopend voor een schade vergoeding/ bedrag a 200€ voor het repareren op eigen kracht aangezien jullie niet instaat zijn degelijke frames te leveren.Jullie hebben hiervan een complete retour gemaakt via paypal( zelf nooit gevraagd!!) Er werd retour gedaan wat jullie nageleverd hebben, en er is nooit een restitutie door paypal gebeurd!!100x kijk jullie admin en paypal na!!Intussen maanden verder en nog steeds frames die zo krom als een banaan zijn en helemaal bekrast!Hier werden meer dan 20 fotos voor aan geleverd, jullie oplossing was een touch-up paint stick! Die volgens jullie passende oplossing is ronduit belachelijk en ondermaats!Hierbij toont dit jullie opvolging en kwaliteit nog maar eens…

DIMEHOUSE VINCEDESIGN

Naar: K. D.

19/09/2021

Beste klant,Bedankt voor je e-mail. Leuk dat je contact met ons opneemt en fijn dat je ons als klantenservice de gelegenheid geeft om je te helpen! Je kunt ondertussen ook even een kijkje nemen in ons helpcenter. Daar geven we antwoord op vrijwel alle vragen.Let op: dit is een automatisch bericht.Met een vriendelijke groet,Team Dimehouse

K. D.

Naar: DIMEHOUSE VINCEDESIGN

06/10/2021

Reminder

DIMEHOUSE VINCEDESIGN

Naar: K. D.

06/10/2021

Beste klant,Bedankt voor je e-mail. Leuk dat je contact met ons opneemt en fijn dat je ons als klantenservice de gelegenheid geeft om je te helpen! Je kunt ondertussen ook even een kijkje nemen in ons helpcenter. Daar geven we antwoord op vrijwel alle vragen.Onze klantenservice is woensdag 6 oktober gesloten. Vanaf 7 oktober zijn wij weer bereikbaar en zullen wij je vervolgens weer graag te woord staan.Met een vriendelijke groet,Team DimehouseLet op: dit is een automatisch bericht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform