Terug

Kwaliteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Hemnes

24/10/2023

BesteIk bestelde onlangs een jas via https://hemnes.click/ Bij aanvang zag de jas er helemaal niet uit zoals op de foto. Ik voel me echt opgelicht. Ook de kwaliteit is waardeloos, maar hadden de gebruikte foto's gestrookt met de realiteit kon ik me daar nu wel nog bij neerleggen. Ik wil vooral voorkomen dat nog meerdere mensen in hun perfecte fotoplaatjes trappen. Terugsturen kost minstens €25, dus ze weten maar al te goed dat dit voor velen geen optie zal zijn.

Berichten (4)

C. B.

Naar: Hemnes

10/11/2023

Zie bijlage.

C. B.

Naar: Hemnes

10/11/2023

Maak gerust zelf de vergelijking aan de hand van bijgevoegde foto.

C. B.

Naar: Hemnes

10/11/2023

Dit heb ik ontvangen.

Hemnes

Naar: C. B.

16/11/2023

Beste Charissa,Ik hoop dat deze e-mail u in goede gezondheid bereikt. We begrijpen uw zorgen met betrekking tot uw bestelling en waarderen uw geduld.Na het bekijken van uw situatie, willen we u het volgende aanbieden: een terugbetaling van 30% van uw aankoop en u mag de kledingstukken behouden.Laat ons weten of u hiermee akkoord gaat. Uw tevredenheid staat voor ons voorop, en we willen ervoor zorgen dat u een oplossing krijgt die het beste bij u past.Als u verdere vragen of zorgen heeft, neem gerust contact met ons op. We waarderen uw begrip en medewerking in deze kwestie.Groetjes,Sophia On 11/11/2023 4:44 AM PST klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform