Terug

Kwaliteit

Closed Openbaar

123Jaloezie

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

E. D.

Naar: 123Jaloezie

25/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 12 mei 2025 kocht ik jaloezieën in uw online winkel en betaalde ik 457.87 euro incl.verzendkosten. Ik ontving het pakket op vrijdag 23 mei 2025. Toen ik alle pakketten opende, zag ik dat het van slechte kwaliteit was. Ik nam contact via chat met jullie diensten, maar werd van het kastje naar de muur gestuurd. De kwaliteit zijnde bovenbalk in pvc i.p.v metaal, de lamellen slechte paint en kwaliteit van het hout slecht. Ik stuurde jullie al verschillende foto's. In het verleden al verschillende bestellingen gedaan, dus ik verwacht dezelfde kwaliteit. Bovenbalk was in metaal, bevestigingen schaarsteun metaal en lamellen waren van prima kwaliteitshout. Ik nodig u derhalve uit mij een kwaliteitsproduct te bezorgen, zoniet het geleverde goederen af te halen, en het betaalde bedrag zijnde 457,87 euro terug te storten. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Erwin De Smet

Bemiddeling door Testaankoop 15 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform