Terug

Kwaliteit wasverzachter lenor

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. T.

Naar: PROCTER & GAMBLE

26/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik heb 3 bussen wasverzachter Lenor bouquet mysterie gekocht en bewaar deze bij mijn voorraad. Ik gebruik regelmatig Lenor en koop dus veel dit product. Ik stel echter vast dat in deze bussen een dikke pasta zit in plaats van de gebruikelijke wasverzachter die vloeibaar is. Ik heb geprobeerd het product aan te lengen met water, maar het helpt helemaal niet. De pasta laat in het bakje van de machine een smurrie achter die plakt en waarschijnlijk ook in de leidingen achterblijft. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ik de enige ben met dit probleem, gezien het mij lijkt dat dit eerder een productiegebonden fout is. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen januari 2025 een verklaring en ook passende oplossing. Met vriendelijke groeten,

Bemiddeling door Testaankoop 10 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform