Terug

Kwaliteit ramen en deuren ondermaats, slechte opvolging klacht

Closed Openbaar

Ramenhal

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Ramenhal

04/10/2022

Beste,In september 2019 kochten ik en mijn partner onze 1ste woning, deze hebben wij zelf volledig gerenoveerd.Vanwege de financiële situatie was onze keuze in ramen en deuren beperkt, tot we bij Ramenhal (stockverkoop ramen en deuren) terecht kwamen. Zij bieden online een groot assortiment aan ramen en deuren aan, dit aan degelijke prijzen. Echter is ons vanaf het uitpakken duidelijk geworden dat goedkoop ook duurkoop is… de kwaliteit van deze ramen en deuren zijn ondermaats! Zo werkt het slot van onze achtetdeur zeer moeilijk en moeten we bijna dagelijks onze handen pijn doen bij het slotvast maken van de deur. Men moet al zeer veel macht zetten om de sleutel volledig omgedraaid te krijgen. Ook is mij bij het uitpakken van de ramen en deur meteen duidelijk geworden dat de zwarte rubber die niet zichtbaar horen te zijn los komen en dus wel zichtbaar zijn in de hoeken van de ramen. Alsook is de afwerking zeer ondermaats daar de lijm vantussen de voegen komen waar de hoeken samen komen. Bij het schuifraam zit onderaan een spleet, dit sluit dus niet volledig en is doorgezakt… ik heb zelf al meermaals gemaild en proberen bellen zonder resultaat, 1 maal heb ik reactie gehad en toen beloofde ze iemand langs te sturen als ze in de buurt moesten zijn. Deze mail dateert van 31/03/21. Ondertussen heb ik nog mails gestuurd maar krijg ik geen reactie meer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform