Terug

Kwaliteit-prijsverhouding

Closed Openbaar

By Olivia Mae

Start een klacht

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

F. V.

Naar: By Olivia Mae

17/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 16/08/2024 kocht ik twee setjes in uw online winkel en betaalde ik er 109,90 euro voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht: het eerste setje een grijs setje was met lange mouwen. Maar uiteindelijk kreeg ik een babyblauw setje met driekwart mouwen. Verder dacht ik dat setje twee op basis van de foto’s op jullie webshop een crochetten setje was, maar uiteindelijk kreeg ik een setje gemaakt met goedkoop materiaal. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Verder zag ik ook dat bepaalde items die u verkocht voor een duurdere prijs, ook worden verkocht op goedkope sites zoals SHEIN en dat u webshop dezelfde foto’s gebruikt. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om binnen 5 dagen het bedrag van 109,90 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Febe Vermandele Bijlagen: - Orderbevestiging - Betalingsbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 20 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform