Terug

Kwaliteit plaatsen van deuren en deurkaders

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: D'Hondt Interieur

22/12/2020

Beste, ik heb in juli 2020 7 binnen deuren besteld bij de firma D'Hondt. Zoals op offerte ook vermeld stond heb ik eerst 35% betaald na de opmeting, en 50% voor het plaatsen. (85% al betaald dus). Vorige week 15/12 zijn ze de deuren komen plaatsen maar de afwerking laat echt te wensen over. De kaders steken op sommige plaatsen meer als 1cm uit tov de muur. De klinken zijn scheef geplaatst op de deuren, sommige deuren zle laat de lak te wensen over en zijn er vlekken op (die er niet uit gaan met af te wassen) en soms zelf kleine krassen. Ik heb dit dezelfde dag reeds gemeld en fofo(s gestuurd. Van de dienst na verkoop hoor ik helemaal niets. enkel nadat ik gisteren zelf terug belde naar de verkooper kreeg ik enige reactie. Eerst werd gezegd, ja dat zal zijn omdat je muren niet recht zijn. Maar hoe kan dit dan dat dit over de gehele lengte is. Enfin na lang aandringen kreeeg ik dan toch een mail er zou iemand komen kijken, maar dat kan pas 12/01. Ik ben bang dat deze klacht afgewezen zal worden als er niet wat extra druk word gezet om een oplossing te bieden, vandaar mijn bericht naar jullie.

Berichten (2)

D'Hondt Interieur

Naar: K. V.

05/01/2021

Beste,In navolging op de klacht van de klant na de plaatsing werd op 18/12 (bijgevoegde mail) reeds afgesproken dat er een technisch verantwoordelijke op 12/01 bij de klant zou langsgaan om de opmerkingen te bespreken. Het is ons dan ook niet duidelijk waarom er nadien nog een klacht via jullie werd verstuurd terwijl de afspraak nog moet doorgaan.Met vriendelijke groeten,ErwinDhaeyer'‹Leenstraat29750Kruisemwww.dhondtinterieur.beVan: Klantendienst D'HONDT klantendienst@dhondtinterieur.beVerzonden: dinsdag 22 december 2020 16:50Aan: Erwin Dhaeyer Erwin.Dhaeyer@dhondt-nv.beOnderwerp: FW: Klacht - Kwaliteit plaatsen van deuren en deurkaders - (CPTBE01142497-31)KlantendienstD'HONDT'‹Leenstraat29750KruisemT09/384.69.41www.dhondtinterieur.be

K. V.

Naar: D'Hondt Interieur

05/01/2021

Beste, ik denk dat het duidelijk is mijn bericht hier waarom ik deze klacht heb neergelegd. Jullie waren zeer snel om mij 85% van het bedrag te vragen nog voor de plaatsing, maar als het komt op de dienst na verkoop dan laten jullie niets horen. Enkel na lang aandringen bij de verkoper waren jullie bereid iemand te sturen om het te komen bekijken, maar die kan pas komen 1 maand later !!! Ondertussen zit ik met een niet afgewerkte gang, kaders die niet aansluiten op de muren, krassen in de nieuwe deuren, klinken die scheef geplaatst zijn, etc..... Ik kan ook verder niks meer doen aan de rest van mijn huis dat ik wil afwerken omdat ik geblokkeerd ben door jullie ondermaats werk en op jullie oplossing moet wachten die waarschijnlijk nog een paar maand op zich zal laten wachten. Ik hoop op een snelle oplossing. Deze klacht zal blijven opstaan tot die er is.mvgKoen Vanhulst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform