Terug

Kwaliteit kledij

Closed Openbaar

Cara Camilla

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Cara Camilla

19/01/2022

Beste. Ik bestelde twee huispakken. Deze zouden binnen de 5 werkdagen geleverd worden. Ik kocht er een track&trace code bij. Deze verteld enkel dat men pakje tussen 6 en 17 januari geleverd ging worden. Toen ik 17 januari opnieuw keek stond er al tussen 17 januari en 26 januari. Ik kan nergens terug vinden waar het pakketje zich bevind, wat je met een track&trace code anders wel kan. Daarnet kreeg ik een mail van dpd dat mijn pakket van Yunexpress vertraging opgelopen heeft. Aangezien de huispakken het enige pakketje is wat ik verwacht begon stilletjes aan een belletje te rinkelen bij me. Dit zijn huispakken besteld in China. Huispakken die ik wss zelf via aliexpress of shine voor de helft van de prijs kan kopen. Ikzelf besteld nooit voor mezelf nog kledij uit China omdat die maten enorm klein tailleren. Aangezien er bij de huispakken stond dat ze normaal tailleren bestelde ik een m/L. Maar ik weet nu al dat deze te klein zullen zijn. Leuk als je weet dat ik volgende week geopereerd moet worden aan mijn arm en ik deze huispakken besteld heb om me makkelijk aan en uit te kunnen kleden.Na wat research op het interet heb ik verschillende revieuws gelezen over Cara Camilla. Dat het een bedrijf is die mensen oplicht enzo. Pakjes terug sturen moet naar China en kost blijkbaar al snel €50. Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden zodat niemand nog opgelicht wordt en zen geld kwijt is aan dit bedrijf.

Berichten (2)

Cara Camilla

Naar: L. V.

19/01/2022

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer 270649259. Wij streven er naar om uw e-mail binnen 1 werkdag af te handelen. U kunt op deze e-mail reageren in het geval u extra informatie wilt toevoegen.Met vriendelijke groet,Team Cara Camilla

L. V.

Naar: Cara Camilla

05/02/2022

BesteMeer dan twee weken geleden stuurde ik u een klacht. Er zou binnen 1 werkdag gereageerd worden. Ik heb tot op heden nog steeds geen antwoord ontvangen.MvgLies


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform