Op 19 februari 2018 bestelde ik een zetel bij Meubelen Verberckmoes, na eerst uitgebreid overlegd te hebben gepleegd met de mensen van de winkel, zodat misverstanden uitgesloten zouden worden. (daar staan ook zaken van op mail). De zetel werd op 27/08/2018 aangeboden voor levering.Bij het uitpakken en bij de montage bleek er één en ander niet in orde te zijn: - De poten komen niet allemaal tot op de grond. Ik heb daar foto's van genomen (die ik hier blijkbaar niet kan meeleveren). Die foto's maken één en ander duidelijk. Bij één van de twee delen komt ook de middenpoot niet tot op de grond.- Als je de twee zeteldelen monteert merk je dat ze niet gelijk komen. Het ene deel steekt 1.5 - 2 cm uit boven het andere. Ik heb de zetel zelf onderzocht en er zit een constructiefout in, wat Meubelen Verberckmoes ook beaamde.- Eén van de redenen waarom ik de zetel besteld heb is de chrome afwerking aan de zijkanten. Ik had ook aangegeven dat hij er exact moest uitzien als die op een foto die ik toen meegestuurd had in m'n bestelmail. Die chrome zijdelen waren niet aanwezig.Omdat ik vertrouwen had in de producten en diensten die Meubelen Verberckmoes levert had ik de zetel volledig betaald vóór de levering. ik heb zelfs - om geen risico's te nemen - een Royal Care lederbescherming (met vijf jaar garantie op vlekken) bijbetaald om geen risico's te nemen. Dat blijkt nu in mijn nadeel te spelen.Verberckmoes gaf aan dat ze de zetel zelf zouden herstellen. Zo'n constructiefout kan je wel maskeren, maar gewoonweg niet herstellen op een manier dat je dezelfde kwaliteit aflevert dan een zetel die goed werd geassembleerd, omdat de constructiefout inwendig in de zetel zit. Een deel van het (wellicht houten) geraamte is niet in lijn geassembleerd met het andere deel. Om dat op te lossen moet je de zetel volledig terug openmaken, dat verkeerd gemonteerde deel weer losmaken en het weer in lijn met het andere deel monteren. De kans dat tijdens het werken/losmaken van delen aan de zetel intern delen beschadigd (die zitten vastgeniet of gebonden) geraken is niet ondenkbaar. Daarenboven werd bij de fabrikant de zetel verder afgewerkt, verder bouwend op die fout, wellicht zodanig dat de fout een deel werd tenietgedaan in het eindresultaat. Als je nu die fout gaat proberen weg te nemen wordt dat evenwicht weer verstoord en krijg je andere (niet altijd zichtbare en vaak komt dat pas later boven water) fouten. Het zitcomfort kan bijvoorbeeld niet meer optimaal zijn of interne beschadigingen tijdens het rework kunnen de levensduur van de zetel negatief beïnvloeden. Ik wil helemaal geen zetel die niet goed was en dan weer werd opgelapt om toch maar verkocht te kunnen worden aan de volle prijs. Daarvoor heb ik niet betaald! Ik wil een zetel die meteen goed geassembleerd werd en waar niet in gerommeld is geweest.Ik heb mijn klachten uitgebreid op mail gezet naar de mensen van Verberckmoes, maar ze negeren die gewoon. Ik krijg nu de melding (via mail) dat de zetel hersteld is en dat er slechts een heel kleine ingreep nodig was en dat ik contact kan opnemen met hun planningsdienst voor de levering. Dit kan je niet op een kwalitatieve manier oplossen door een kleine ingreep. Op mijn klacht dat de chrome afwerking ontbreekt krijg ik gewoon geen antwoord.Ik hoopte dat we het onderling konden regelen, maar helaas. Ik heb een aantal mails en een aantal foto's die één en ander kunnen duidelijk maken.Ik reken er wel op dat jullie me nu verder kunnen helpen. Alvast bedankt.