Terug

Kwaliteit en uitblijven vergoeding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: D'Hondt Interieur

21/02/2018

In 2005 kochten wij 13 laminaatdeuren aan bij 'D'Hondt deuren en trappen uit Zingem'. Twee maanden na het verstrijken van de garantie, laten de folies van de deuren los. Rondgebeld, van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk heb ik een bezoek gebracht aan de toonzaal in Zingem (in januari 2017) geladen met foto's en bewijzen. De eerder arrogante heer die mij te woord stond, had naar eigen zeggen nog nooit van het probleem gehoord. Toen ik hem wees op de google reviews (en ze zijn talrijk), liet hij mij verstaan daar geen enkel belang aan te hechten. Daarop stelde hij voor de deuren te vervangen voor €190 + Btw + plaatsing + transport. Dit is bijna de kost van de nieuwe deuren toen. Geen tegemoetkoming dus, noch enige erkenning van verantwoordelijkheid. Bovendien zal er een kleurverschil zitten tussen de deuren en het kader.We zijn ondertussen een jaar verder en de rollen folies die loskwamen stapelen zich op.U begrijpt onze teleurstelling, onze boosheid. Ik ken vele mensen die laminaatdeuren kochten bij andere bedrijven die ook 10 jaar of langer geleden geplaatst werden. Bij geen van hen laat de laminaat los. Mooie beloftes, maar miserie troef. En de klachten blijven zich opstapelen.Wij kregen van D'Hondt deuren en trappen geen erkenning, geen teken van verantwoordelijkheid, laat staan enige vorm van compensatie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform