Terug

Kussens slechte kwaliteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: Top Interieur (Massenhoven)

07/03/2020

Geachte,Wij hebben een lounge zetel gekocht op 01/09/2018 bij top interieur Izegem van fabrikant passe partout een Belgische meubelontwerper en fabrikant, geleverd op 26 /11/2018.Op 23 mei 2019 heb ik topinterieur aangeschreven ivm enorme inzakkingen van de kussens, daar werd mij meegedeeld dat we de kussens wekelijks moeten opschudden en ik heb nieuwe rugvullingen heb ik gekregen. Nu 8 maanden later geen verschil , het blijft enorme inzakkingen nog verslechterd en als je opklopt wekelijks komt er iets uit de vulling , de pluimen vliegen eruit bij wijze van spreke,.De fabrikant maakt reclame met elk model,elk detail tot de laatste schroef ,vulling of stoffering word is handgemaakt en samengesteld in onze europese productie faciliteiten.

Berichten (7)

Top Interieur (Massenhoven)

Naar: K. C.

10/03/2020

Beste,Uw dossier/vraag is door naar de betreffende firma ter beoordeling, zodrameer info zal u gecontacteerd worden,vk 1344199Met vriendelijke groetCordialementCarine DevliesLogistieke dienst en after salesdnv.izegem@topinterieur.beNV Top martAmbachtenstraat 68870 IzegemTel: 051 311 411Fax: 051 336 004 ---------- Forwarded message ---------

Top Interieur (Massenhoven)

Naar: K. C.

31/03/2020

Beste,Hierbij laten wij weten dat er nieuwe vullingen in bestelling zijngeplaatst door de firma,nogmaals"Het type vulling is nog altijd hetzelfde, de klant gaat zijn rugkussensnog altijd moeten opkloppen."Zodra de vullingen binnen zullen wij u contacteren,1344199Met vriendelijke groetCordialementCarine DevliesLogistieke dienst en after salesdnv.izegem@topinterieur.beNV Top martAmbachtenstraat 68870 IzegemTel: 051 311 411Fax: 051 336 004 ---------- Forwarded message ---------

K. C.

Naar: Top Interieur (Massenhoven)

25/05/2020

Geachte,Nu bijna 2 maanden later zijn wij tot de constatatie gekomen dat het nog verslechterd is met de pluimen, de zetel is niet meer om aan te zien we moeten die nieuwe pluimvulling niet meer hebben, we wensen vulling met memory schuim, dan is dat probleem met die kussens eens en vooral opgelost!We hebben 4000 € betaalt en hebben er nog niet volledig kunnen van genieten.We begrijpen dat het moeilijk is om in corona tijden dit te doen maar we hopen op een positief antwoord en snelle oplossing van uw firma Top interieur die toch een bepaalde naam en faam heeft opgebouwd in de meubel wereld !Gr.Kurt Crevits

K. C.

Naar: Top Interieur (Massenhoven)

01/06/2020

Geachte,We vinden het niet gebruiksvriendelijk dat we de kussens elke keer na gebruik ,zelfs na een half uur terug moeten opschudden.Er is gewoon teveel ruimte tussen het kussen en het omhulsel.Je moet bijna elke keer de ritsen openen om er op een efficiente manier vorm in te krijgen.Want dan er voor zorgt dat de rits vast zit of er is zelfs al een rits stuk.Er komen ook veren uit de kussen .En het oogt esthetisch onverzorgd en slordig.Helemaal niet wat wij voor ogen hadden.Graag een snelle oplossing en de gevraagde vulling met schuimrubber.Dank u.Gr.Kurt Crevits

Top Interieur (Massenhoven)

Naar: K. C.

02/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

Top Interieur (Massenhoven)

Naar: K. C.

19/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

K. C.

Naar: Top Interieur (Massenhoven)

16/09/2020

Geachte,Alles is opgelost geraakt, dankzij de dienst na verkoop,Top interieur verkoopt meubelen maar zorgt ook voor een zeer goede service erna.Met vriendelijke groeten en bedankt.Kurt Crevits


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform