Hallo6april kochten we 1-2 kussens van oreiller (latex).We haalden ze thuis uit. Het ene kussen had een heel sterke, stinkende geur. Dus legde ik deze op een handdoek even buiten om te verluchten. Dit hielp niet, dus ik liet het binnen in de kamer gewoon even openliggen. Het andere kussen heeft dit niet. We zijn toen ook even op citytrip geweest. Toen we terugkwamen was dit nog altijd zo. Op 20 april(14dagen later) zijn wij met het kasticket teruggegaan naar Weba deinze. Op het ticket staat er “alle artikelen ruilen binnen de 8 dagen, uitgezonderd slaapcomfort!”. Dan veronderstel ik dat kussens onder slaapcomfort horen????Eenmaal boven bij het slaapgerief, stuurden ze ons naar beneden naar de kassa, eenmaal daar moesten we naar de verantwoordelijke (tim, tom? Een korte naam met 3 letters)Die liet ons niet eens uitspreken? 14 dagen was te lang, en omdat het kussen een paar uur buiten gelegen heeft wilde hij het niet ruilen. Hij heeft niet eens aan het kussen geroken!! Hij deed die moeite zelf niet…Latex heeft zo een geur in kussens…zei hij.Ja, toch raar dat ons 2de kussen dit niet heeft? Heel onvriendelijke verantwoordelijke van WEBA Deinze! Als hij niet eens de moeite doet om er zelf maar aan te ruiken of luisteren!! Wij verhuizen binnenkort en gingen onze meubels bij weba kopen, geen denken aan dat wij dit nu nog gaan doen!!!! Zo onvriendelijk en slechte kwaliteit!! Ik zal het wel vertellen aan iedereen die ik ken en bij weba deinze wil kopen!!! Allesinds niet doen!!!Het is de 50 euro per kussen niet waard!!!