Klacht
S. P.
Naar: Exterioo (Overstock Garden)
BesteOp 10/9/2023 een toonzaalmodel tuintafel in teak gekocht (3300€ - 80% korting) bij Exterioo Hasselt. Na enkele maanden buiten gestaan te hebben is het tafelblad kromgetrokken. Jullie zijn niet in staat deze te herstellen.Jullie voorstel is om de tafel terug te brengen en het geld terug te krijgen of ingaan op een vervanging van de tafel wat een meerkost van 740€ voor ons betekent (4000€ - 65% korting - 660€ die we betaalden voor het toonzaalmodel).Wij hebben reeds voor meer dan 10.000€ bij jullie aangekocht en een tegenvoorstel voor een vervanging aan de prijs van 495€ kan blijkbaar niet (3300€ (waarde tafel aan nieuwprijs op 10/9/2023) - 65% korting - 660€ die we betaalden voor het toonzaalmodel).Dit alles in acht genomen dat jullie standaard al 50% korting geven op tuinmeubelen gedurende het hele jaar…En dat onze andere aankoop (lounge) tot 2 maal toe is vervangen waardoor ik in totaal 3 keer verlof moest nemen!GroetenStijn
Berichten (8)
Exterioo (Overstock Garden)
Naar: S. P.
----------------------------------------------Sam, 15 mrt 2024 13:34 CETHallo Klachtenbox,Ik ben Sam, de virtuele assistent, van Exterioo en ik ga mijn best doen om je zo goed mogelijk verder te helpen.Wat jammer om te horen dat je schade hebt aan je artikel.Om je aanvraag efficient te verwerken en ervoor te zorgen dat alle benodigde informatie correct wordt vastgelegd, zouden we je vriendelijk willen vragen om het bijgevoegde webformulier in te vullen.Dit formulier stelt ons in staat om alle relevante details nauwkeurig te registreren en jou een oplossing aan te bieden.[Meld hier je schade](s:customerservice.exterioo.com/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=7918813484177andtf_subject=Afterdelivery%20-%20Ik%20heb%20een%20beschadigd%20artikel%20ontvangen)**We maken je er graag attent op dat dit bericht zal worden gesloten zonder verdere actie van onze kant.**Echter, we willen benadrukken dat je schademelding niet wordt genegeerd.De informatie die in deze mail staat wordt zorgvuldig bijgehouden en samengevoegd met het ingevulde webformulier.Indien er toch nog onduidelijkheden zouden zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Wij zijn er om jou verder te helpen.Met vriendelijke groeten, SamCustomer CareExterioo Tuinmeubelen----------------------------------------------Klachtenbox, 15 mrt 2024 13:34 CET ~~Exterioothe_netherlandsSam--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[415XK7-NL2ML]   ~~Exterioothe_netherlandsSam--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[415XK7-NL2ML]
S. P.
Naar: Exterioo (Overstock Garden)
Aan dit automatisch antwoord van jullie heb ik niets.
Exterioo (Overstock Garden)
Naar: S. P.
----------------------------------------------Sam, 15 mrt 2024 15:51 CETHallo Klachtenbox,Ik ben Sam, de virtuele assistent, van Exterioo en ik ga mijn best doen om je zo goed mogelijk verder te helpen.Wat jammer om te horen dat je schade hebt aan je artikel.Om je aanvraag efficient te verwerken en ervoor te zorgen dat alle benodigde informatie correct wordt vastgelegd, zouden we je vriendelijk willen vragen om het bijgevoegde webformulier in te vullen.Dit formulier stelt ons in staat om alle relevante details nauwkeurig te registreren en jou een oplossing aan te bieden.[Meld hier je schade](s:customerservice.exterioo.com/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=7918813484177andtf_subject=Afterdelivery%20-%20Ik%20heb%20een%20beschadigd%20artikel%20ontvangen)**We maken je er graag attent op dat dit bericht zal worden gesloten zonder verdere actie van onze kant.**Echter, we willen benadrukken dat je schademelding niet wordt genegeerd.De informatie die in deze mail staat wordt zorgvuldig bijgehouden en samengevoegd met het ingevulde webformulier.Indien er toch nog onduidelijkheden zouden zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Wij zijn er om jou verder te helpen.Met vriendelijke groeten, SamCustomer CareExterioo Tuinmeubelen----------------------------------------------Klachtenbox, 15 mrt 2024 15:51 CET ~~Exterioothe_netherlandsSam--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[9XMX9R-1909L]   ~~Exterioothe_netherlandsSam--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[9XMX9R-1909L]
Exterioo (Overstock Garden)
Naar: S. P.
----------------------------------------------Christine, 18 mrt 2024 11:00 CETHallo,We bieden de klant onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat hij ervaart.Klant heeft een showroommodel gekocht , wat betekent dat de klant de tafel aan een zeer gunstige prijs aangekocht heeft en de tafel zelf in de showroom diende op te halen in de staat dat deze zich bevond .Klant deed melding van het kromtrekken van zijn tafelblad na de winter .Hierop heeft de klant twee opties gekregen , zijnde 1/ terugbrengen van de tuintafel naar de showroom en terugbetaling van het bedrag dat hij ervoor betaalde gezien een herstelling van het tafelblad immers niet mogelijk is .OF2/ keuze naar een andere tuintafel met volgende voorwaarden - bij een duurdere aankoop, dient hij het prijsverschil bij te betalen- bij een goedkopere aankoop, ontvangt hij het prijsverschil onder de vorm van een tegoedbon, geldig gedurende 1 jaar op een nieuwe aankoop bij Exterioo. Dit tegoed wordt dan in zijn E-wallet geplaatst- dag van de omruiling wordt het nieuwe artikel in pakket geleverd en wordt het beschadigde en gedemonteerde artikel door de transporteur opgehaaldHopend hiermee voldoende verduidelijking te hebben gegeven in dit dossier.Met vriendelijke groeten,~~RPGthe_netherlandsChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[GDG5DD-7EGV3]
S. P.
Naar: Exterioo (Overstock Garden)
Ik neem sinds 19/3 contact op met jullie voor een definitieve oplossing. Wederom geen reactie. Via mail geen antwoord en via telefoon is de persoon bij wie het dossier zit, blijkbaar druk bezig.
Exterioo (Overstock Garden)
Naar: S. P.
----------------------------------------------Christine, 29 mrt 2024 14:02 CETHallo,We hebben jullie bericht goed ontvangen en bieden de klant nogmaals onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat hij heeft ervaren .Ondertussen werd een voorstel met de klant besproken , waarmee hij akkoord is gegaan .Hiermee wordt het dossier dan ook afgesloten .Met vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 25 mrt 2024 15:26 CET ~~RPGChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[41Z31P-ZNW1L]   ~~RPGChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[41Z31P-ZNW1L]
S. P.
Naar: Exterioo (Overstock Garden)
BesteJullie noemen het een voorstel. Ik noem het eerder een éénzijdig te-nemen-of-te-laten aanbod. Bovenop de offerte die ik eerder ontving voor een nieuwe tafel, komen nu nog eens extra montagekosten. Op het einde van dit verhaal kost de tafel ons exact 4€ minder dan dat we een nieuwe tafel zouden aangekocht hebben op 10/9/2023.Ik val in herhaling maar het afgelopen jaar voor meer dan 10.000€ (inclusief korting dus het zogenaamde bedrag ligt stukken hoger) bij jullie gekocht. Oprechte excuses zijn in euro’s niets waard, helaas.Zoals vermeld inderdaad akkoord met jullie eenzijdig aanbod. Het betreft onze laatste aankoop bij jullie.GroetenStijn
Exterioo (Overstock Garden)
Naar: S. P.
----------------------------------------------Christine, 29 mrt 2024 15:43 CETHallo,We hebben de feedback van de klant genoteerd.Deze informatie helpt ons onze service te evalueren en te verbeteren.Met vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 29 mrt 2024 14:37 CET ~~RPGChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[41670D-2XEML]   ~~RPGChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[41670D-2XEML]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten