Terug

krom werkblad

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

T. O.

Naar: KVIK

19/10/2023

Het plaatsen van mijn keuken door KVIK is een lange processie van Echternag van problemen. Uiteindelijk na veel klachten, via testaankoop, anders geven ze er totaal geen gehoor aan, hebben ze een aantal dingen al in orde gebracht behalve een krom werkblad. Ze gingen dit oplossen door het blad te komen halen en vervangen indien ze het niet recht kregen. Ze hebben het oude, kromme, gewoon teruggeplaatst met één ijzer in ipv drie ijzers in een nieuw (recht) werkblad. Ze hebben dat niet gedaan. Ze geven geen gehoor aan emailverkeer. Hun communicatie en diensten zijn helemaal ondermaats. Hun prijzen zijn veel te hoog en van tevoren te betalen zodat ge achteraf geen druk kunt zetten. IK KAN KVIK NIET GENOEG AFRADEN! Hopelijk luisteren ze nu wel terug na de 5e klacht via dit platform. Mvg, Tijs Ongena

Berichten (2)

KVIK

Naar: T. O.

19/10/2023

Hallo,Bedankt voor deze informatie.De Kvik winkel neemt zo spoedig mogelijk contact op met deze klant om een gezamenlijke oplossing te vinden.Best regards,PeterM 00 32 473 37 22 18

Bemiddeling door Testaankoop 06 november 2023

T. O.

Naar: KVIK

24/06/2024
Dit antwoord is privé

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform