Terug

krom werkblad

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

T. O.

Naar: KVIK

10/02/2025

Hallo, ik ben al TWEE JAAR aan het wachten op een nieuw werkblad dat reeds krom stond bij levering. Dat is nog altijd niet verholpen. Veeg jullie voeten er niet meer aan en doe jullie job !!!!! Een dure keuken die niet wordt afgewerkt. Jullie hebben GEEN klantenservice, er wordt niet geantwoord op mails, er wordt niet geantwoord op klachten via testaankoop en er wordt niet beroep gedaan op de zogezegde garantie van 5 jaar op het werkblad. Jullie hadden nu weer laten weten dat er een nieuw blad besteld is geweest en dan is er weer radiostilte. Hoe kak zijn jullie? Kom dit maken! ik kan KVIK niet genoeg afraden. Absoluut verschrikkelijk bedrijf. GEEN Communicatie. Dit is mijn tweede klacht want ik probeer al 2 jaar dit recht te zetten. DOE UW JOB!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform