Op 28 juni heb ik via een webformulier contact opgenomen met de firma Exterioo, vroeger Overstock, om een probleem te melden i.v.m een Lacrima tuintafel in wit aluminium en teak - L 255 x B 115 x H 75 cm, die wij in juni 2021 bij Overstock hadden aangekocht voor het huis voor personen met een beperking.Volgens de specificaties op de website mocht deze tafel altijd buiten blijven staan en is er op deze tafel drie jaar garantie. https://www.exterioo.be/nl/lacrima-tuintafel-cb899560Het teak-blad is krom getrokken wat dus problemen geeft als je er serviesgoed wilt opzetten.Bij het webformulier heb ik ook de aankoopfactuur verzonden van de tafel en foto’s om de staat van het teak-blad aan te tonen.Initieel had ik aan Exterioo gevraagd hoe ze ons zouden kunnen helpen daar de tafel nog onder garantie staat.Exterioo heeft het ticket 996719 aangemaakt.Sindsdien is er echter geen opvolging gekomen over onze vraag. Ik heb verschillende herinneringsmails gestuurd op 6 juli, 17 juli, 25 juli, 4 augustus en 2 maal gebeld naar de klantendienst.De klantendienst gingen bekijken met hun sales-departement of we eventueel de tafel konden ruilen, of eventueel tegen een meerkost het tafelblad zouden kunnen laten vervangen daar dezelfde tafel ook met een keramisch blad kan aangekocht worden. Mijn laatste contact begin augustus met een zekere Abbey verzekerde mij dat ze de nodige urgentie ging vragen voor dit ticket. De tafels staan nog altijd aan solden prijzen op de website. Als het blad zou vervangen kunnen worden tegen een keramisch blad is er een verschil van 375 €, die wij zeker bereid zijn om te betalen, moest dit het voorstel zijn van Exterioo.Tafel met teakblad = 1499,50 €Tafel met keramisch blad = 1874,50 € (https://www.exterioo.be/nl/lacrima-tuintafel-cb899561)Daar we geen feedback krijgen van Exterioo, zie ik me dus genoodzaakt een klacht in te dienen via Test-Aankoop en hopen we er op dat er nu een oplossing komt.