Terug

Krijg geen contact

Opgelost Openbaar

DirectKoop

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

G. N.

Naar: DirectKoop

16/10/2025

Beste, Ik bestelde een tuinmaaier "Smart Rotocut" aan de hand van een TV reclame bij de firma DirectKoop. Dit voldoet niet en ik krijg na talloze mails geen antwoord of contact. De vraag was simpel: "stuur mij een formulier om dit ding terug te sturen" Kunt u deze firma contacteren op een of andere manier? Gegevens van mijn bestelling: BESTEL #DK10637 een Smart RoboCut requests+directkoop.com@judge.me

Berichten (3)

DirectKoop

Naar: G. N.

16/10/2025

Hallo, We bevestigen dat de klant geen contact met ons heeft opgenomen en dat er geen e-mail naar ons is gestuurd met het verzoek om informatie over een retourzending. Kunt u ons alstublieft het bewijs sturen dat de klant contact met ons heeft opgenomen binnen de wettelijke terugkeerperiode van 14 dagen? In afwachting van uw antwoord, Cordialement, Service Clientèle Cet e-mail provient de TEK Distribution. Fourni par Zendesk Le 16 octobre 2025 à 12:17:05 UTC, Klachten klachten@test-aankoop.be a écrit: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

G. N.

Naar: DirectKoop

17/10/2025

Screenshots van mijn mails: Doorst: Waarom krijg ik geen antwoord !!! DRINGEND !!! 22 sept 25: Aan: DirectKoop [help@directkoop.com] Blinde kopie: Nackaerts Guido [guido.nackaerts@telenet.be] Nogmaals…mail nummer drie ...hoe stuur ik mijn bestelling terug?!?! Antwoordt of ik stuur een vernietigende mail naar TrustPilot…laat het niet zo ver komen! _____________________________ Guido Nackaerts Vestinglaan 6 2860 Sint-Katelijne-Waver Belgium Mobile: +32 (0) 476 997 669 _____________________________ Waarom krijg ik geen antwoord !!! Dringend. 15 sept 25: Aan: DirectKoop [help@directkoop.com] Blinde kopie: Nackaerts Guido [guido.nackaerts@telenet.be] Beste, Ik stuurde al eerder een mail om te vragen hoe ik de bestelde Rotocut kon terugsturen! - bestelling: #DK10637 Het voldoet helemaal niet aan het zware werk dat ik moet doen. Is er een terugzendings formulier nodig? Graag dringend antwoord want ik zou graag mijn geld terug willen, dank u. mvg, Guido _____________________________ Guido Nackaerts Vestinglaan 6 2860 Sint-Katelijne-Waver Belgium Mobile: +32 (0) 476 997 669 _____________________________

DirectKoop

Naar: G. N.

17/10/2025

Hallo, We bevestigen dat de klant geen contact met ons heeft opgenomen en dat er geen e-mail naar ons is gestuurd met het verzoek om informatie over een retourzending. Kunt u ons alstublieft het bewijs sturen dat de klant contact met ons heeft opgenomen binnen de wettelijke terugkeerperiode van 14 dagen? In afwachting van uw antwoord, Cordialement, Service Clientèle Cet e-mail provient de TEK Distribution. Fourni par Zendesk Le 17 octobre 2025 à 12:01:06 UTC, Klachten klachten@test-aankoop.be a écrit: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 01 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform