Terug

Krassen op levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. C.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

27/06/2022

Beste, op 13/06/2022 werd onze hoeklounge Alora geleverd. Wij hebben deze meteen uitgepakt en zijn tot de vaststelling gekomen dat er op verschillenden onderdelen krassen en lakschade is. Er zijn ook foto’s van genomen.ik wil u ook graag op de hoogte brengen over het feit dat de telefoons niet worden opgenomen in de zaken Hasselt, Geel en Knokke Deze zaken zijn tot half 7 open. Wij (ik en mijn vrouw hebben van ongeveer 6 uur liggen bellen naar de winkel in Hasselt, meerdere malen en laten rinkelen tot 3 minuten toe. We hebben deze zetel in Hasselt gekocht maar daar namen ze dan niet op. We hebben naar Geel en Knokke gebeld en dit was het zelfde verhaal. Uiteindelijk hebben we naar Kontich gebeld en daar namen ze meteen op. Die man heeft ons goed verder geholpen maar gaf zelf aan dat het de bedoeling dat de telefoon wordt opgenomen maar dat de 'kans groot is dat ze daar te lui zijn om te werken'. Ik vind het heel jammer dat voorvalt en wij zijn absoluut hier niet tevreden over. Moest u hier nog vragen over hebben of bewijs nodig dat we lang en vaak gebeld hebben, kan ik u die bezorgen. Wij zijn heel misnoegd over dit voorval en zeker over de lakschade en de krassen, want dit gaat toch over een bedrag van bijna 1000 euro.Klachtendossier aangemaakt 13/6 we zijn nu vandaag 27/6 en hebben nog steeds niet gehoord van Exterioo. In mijn ogen is da geen service.

Berichten (1)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: N. C.

28/06/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform