Terug

Kortingbon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: D'Hondt Interieur

10/11/2020

beste, Ik bestelde goederen in november 2019 en kreeg een kortingbon van 152.05€ ( op basis van 15% wat betekent een uitgave van meer dan 1000€ ) te gebruiken tot 24/5/2020.Helaas gooide de coronacrisis roet in het eten en was de winkel in de eerste jaarhelft gesloten. Ik probeerde die bon in oktober te gebruiken in de veronderstelling dat hij door de crisis nog 6 maanden geldig was ( de eerste helft van het jaar was de winkel gesloten) . In november krijg ik de mededeling dat de directie dit niet kan toestaan en dat mijn bon vervallen is. Dit lijkt mij in deze situatie zo aberrant en het excuus dat dit boekhoudkundig niet kan verlengd worden is m.i. geen argument. vandaar de vraag: Kan deze bon vooralsnog gebruikt worden want in 2020 kun je dit nog perfect boeken ? Klanten zijn duidelijk geen koning bij Dhondt.... Ik wacht af. Met vriendelijke groeten

Berichten (5)

D'Hondt Interieur

Naar: J. P.

10/11/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Hallo,Bedankt om contact met ons op te nemen. Er werd een ticket voor je aangemaakt met ID-nummer 1998. We doen onze uiterste best om deze binnen een termijn van 2 werkdagen te beantwoorden.Wil je nog extra of aanvullende informatie toevoegen? Reageer dan op dit bericht zonder het onderwerp van deze e-mail aan te passen.Tot snel!Team Dhondt--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Dhondt - Leef Mooi.[L7VLQ6-99VP]

D'Hondt Interieur

Naar: J. P.

12/11/2020

Beste Mr. Provoost,We hebben met de nodige aandacht uw klacht gelezen en begrijpen uw teleurstelling. Het gaat om een aardig bedrag.Sta ons toe even uw klacht aan te vullen, toe te lichten en recht te zetten:-Deze kortingsbon ontving u als het gevolg van een actie waar u inderdaad een mooie aankoop deed in onze winkel waarvoor dank. Net zoals bij elke actie, is deze kortingsbon ook onderhevig aan voorwaarden waaronder een vervaldatum. Dat was in dit geval 6 maanden na uitgifte van de bon. Uw bon was dus geldig tot midden mei 2020. Toch een ruime periode in vergelijking met veel acties. Mocht dit een betaalde cadeaubon zijn, dan is er van vervallen geen sprake. Dit is een essentieel verschil waar u misschien niet onmiddellijk stil bij staat.-De coronacrisis gooide inderdaad voor iedereen roet in het eten maar onze winkel was niet de complete eerste jaarhelft gesloten. Wij waren niet gesloten in de periode november 19 tot midden maart 20, ofwel 4 van de 6 maanden dat de actiebon geldig was. Tijdens de lockdown kon de bon ook online verzilverd worden. We hebben vorige week echter telefonisch begrepen dat u de bon kwijt was en recent terug vond. -Bij het nieuws van de eerste lockdown hebben wij spontaan alle actiebonnen met 3 maanden verlengd voor onze klanten. Uw bon was dus ondertussen nog geldig tot midden augustus. We proberen op alle manieren onze klanten tegemoet te komen. In die zin vinden we het spijtig dat u vemeldt dat klanten duidelijk geen koning zijn bij Dhondt. Klantenservice is bij Dhondt een prioriteit.Uw teleurstelling begrijpend, zijn wij er toch van overtuigd alle nodige maatregelen te hebben genomen om onze klanten te helpen.Om dit af te sluiten, willen wij voor u dan uitzonderlijk ook deze bon voor 50% (Eur75) aanvaarden. We vragen u dan echter ook in dat geval, uw klacht te annuleren of verbergen, daar deze naar onze mening ongegrond is.Indien u deze Eur75 wil verzilveren, kunt u via e-mail contact opnemen met info@dhondt.beMet vriendelijke groet,Birger VandeveldeTorhoutsesteenweg 100 8200 Brugge De Munt 44 8800 Roeselare Kortrijksesteenweg 115B 9830 Sint-Martens-Latem T 050 40 00 10 www.dhondt.be __________ COOK SHOP GEDEKTE TAFEL INTERIEUR GESCHENKEN VERLANGLIJSTENVirusvrij. www.avg.com

J. P.

Naar: D'Hondt Interieur

12/11/2020

Beste, Alvast bedankt voor de info maar toch even een kleine correctie: ik heb aan de telefoon gezegd " uit het oog verloren" en dat is wat anders dan "verloren". wat heel normaal is ,want ik ging er van uit dat alles opgeschort was.Jullie hebben emailadres, telefoon ,... waarom krijg ik dan géén bericht van de verlenging of een rappel aan de "goede" klanten dat de periode verlengd is wat zou triggeren om de bon te valideren. vandaag krijg je als service bij elk doktersbezok een verwittiging dat je datum eraan komt. Van service gesproken. Stilzwijgend de periode verlengen helpt niemand en wekt nadien alleen frustratie op. Ik wacht op jullie "geste" van 75€ om actie te nemen. Jan Provoost

D'Hondt Interieur

Naar: J. P.

12/11/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Hallo,Bedankt om contact met ons op te nemen. Er werd een ticket voor je aangemaakt met ID-nummer 2080. We doen onze uiterste best om deze binnen een termijn van 2 werkdagen te beantwoorden.Wil je nog extra of aanvullende informatie toevoegen? Reageer dan op dit bericht zonder het onderwerp van deze e-mail aan te passen.Tot snel!Team Dhondt--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Dhondt - Leef Mooi.[09048D-VZ25]

D'Hondt Interieur

Naar: J. P.

13/11/2020

Beste Mr Provoost,Bedankt voor uw reactie. Of deze nu verloren was of uit het oog verloren, dat maakt in deze ganse zaak helemaal niet uit. Ons klantenbestand bestaat uit 75.000 klanten en het is dan ook niet haalbaar om iedereen op de hoogte te brengen. De melding van verlenging van de kortingsbonnen werd openbaar gemaakt via de website, de nieuwsbrieven en op sociale media. De kern van de zaak is dat u helaas een kortingsbon verloren of vergeten was en deze nu ruim vervallen is. Daarenboven tonen wij als bedrijf onze goodwill door u alsnog Eur 75 aan shopping tegoed op vandaag te bieden.We betreuren dan ook dat u na onze uitgebreide uitleg en teken van goede wil, ons nog steeds met de vinger wijst dat u deze bon niet tijdig verzilverde en weinig appreciatie kan tonen voor onze 'geste'. Wij luisteren oprecht naar elke klacht en proberen recht te zetten waar nodig of zelfs onnodig zoals in dit geval.Tot slot betreuren wij, Mr Provoost, om zo in dialoog te gaan met u als klant. Dat wensen we echt niet maar als dit openlijk wordt gebracht om meer druk te zetten, willen we graag ook onze punten en in dit geval de meer dan correcte afhandeling verduidelijken.Wij herhalen onze vraag deze klacht te verwijderen gezien deze ongegrond is. Het gaat hem enkel over een persoonlijk misnoegen die u ondanks onze uitleg blijft aanhouden. Als dit is gebeurd, zorgen wij ervoor dat voor u een shopping tegoed klaar ligt in onze winkel. Eventueel kunnen wij u de code bezorgen zodat u in dat geval online kan bestellen.We horen graag van u.Met vriendelijke groet,Birger VandeveldeTorhoutsesteenweg 100 8200 Brugge De Munt 44 8800 Roeselare Kortrijksesteenweg 115B 9830 Sint-Martens-Latem T 050 40 00 10 www.dhondt.be __________ COOK SHOP GEDEKTE TAFEL INTERIEUR GESCHENKEN VERLANGLIJSTENVirusvrij. www.avg.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform