Terug

Koptelefoon werkt niet naar behoren na tweemalige reperatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

L. G.

Naar: JBL harman

29/08/2024

Beste JBL, In april 2024 kocht ik de JBL Tour One M2 Black aan bij MediaMarkt. Een maand later deed ik deze daar terug binnen voor reparatie gezien de koptelefoon soms vervelend geruis door de koptelefoon stuurde wat van de noise-cancelling mic leek te komen, een krakend geluid (met of zonder muziek aan) was ook niet uitgesloten. 24 mei werd ik geïnformeerd dat de reparatie afgerond was en bij het logistieke centrum van MediaMarkt was. Helaas bleef het probleem daarna nog aanhouden, aangezien ik soms (bv. in de trein) een vervelend geruis door de microfoon had of een krakend geluid wat zich op willekeurige momenten voordoet. Daarom deed ik deze bij jullie, JBL, binnen voor reparatie op 19 juni 2024. Helaas zit ik nu nog steeds met het desbetreffende probleem wat zich nog steeds voordoet, soms zelfs ook bij het opstarten van de koptelefoon merk ik dat er een storend geluid is wat mij dus niet in staat stelt om het apparaat optimaal te gebruiken. Gezien mijn grote ontevredenheid van enerzijds het product en de slechte afhandeling van deze reparaties zou ik bij voorkeur de koptelefoon terug binnen doen bij jullie voor een terugbetaling. In het geval dit niet mogelijk is kan ik mij ook vinden in een andere compensatie zoals een store credit.

Berichten (1)

JBL harman

Naar: L. G.

30/08/2024

Beste meneer/mevrouw, Bedankt dat u contact hebt opgenomen met de Harman-klantenservice in verband met een klacht. Ik vind het vervelend om te lezen dat de klant niet tevreden is over zijn product. Wij willen hem graag helpen, maar we kunnen alleen het toestel ter reparatie aanbieden. Indien de klant een terugbetaling wenst of een tegoedbon in de winkel, moet ik u verwijzen naar Media Markt, aangezien de aankoop via hen is gedaan. Wanneer de klant wenst gebruik te maken van de reparatieprocedure, kan hij direct contact met ons opnemen. Wij helpen hem dan graag verder. Als u verdere hulp nodig heeft, kunt u direct op dit bericht reageren. Wilt u liever op een andere manier contact met ons opnemen? Vermeld dan referentienummer 16156026 wanneer u middels een ander kanaal contact met ons opneemt. Bezoek onze support website voor alle beschikbare manieren. Met vriendelijke groet, Hendrik Harman Klantenservice --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform