Op 6 october 2025 heb ik een klacht ingediend omdat de levering van de kranten niet gebeurt. De klacht heeft geen enkel afdoend resultaat gegeven.
Mijn echtgenote heeft ter goeder trouw een telefoontje gekregen van de krantendienst met de melding dat zij ervoor gingen zorgen dat de krant zou geleverd worden en wij kregen enkele extra bonnetjes om gratis een krant te kopen.
Wij hebben een abonnement die voorziet dat enkel elk weekend de krant moet toekomen in de bus.
Tot onze verbazing was er vorig weekend geen krant in de bus en opnieuw vandaag niet, dus twee weekends op een rij.
Blijkbaar is er niets veranderd en komt u uw belofte niet na.
Bovendien sprak ik mijn buurman Mr Vierendeels die mij aangaf dat hij ook geen krant krijgt. Het is dus niet alleen een probleem bij mij maar bij vele anderen ook. Het zou goed zijn dat testaankoop hier een enquete over voert om is te zien wie eigenlijk nog tevreden.
In ieder geval wens ik mijn abonnementsgeld terug voor alle kranten die ik niet ontvangen heb.
Hoogachtend,
Patrick Labey en Ann Wilikens