Terug

komt afspraak niet na en is niet meer te bereiken

Closed Openbaar

De Professionele Bestrijder

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: De Professionele Bestrijder

18/07/2023

Beste,Ik maakte met jullie een afspraak voor de bestrijding van houtworm. Het initiële contact verliep vlot en vriendelijk via de telefoon. Jullie konden zeer snel langskomen voor het bekijken van de situatie en het opmaken van de offerte. Alles leek professioneel. Jullie namen ook zelf opnieuw contact op. Op zaterdag 17 Juni kwam een jonge medewerker langs voor de behandeling. Wij hebben hem toegang gegeven tot onze woning en drie kwartier laten werken. Nadien hebben we een datum afgesproken voor de 2e behandeling een maand later zondag 16 Juli tussen 9u en 11u. We betaalden de factuur ter plaatse via een overschrijving.Voorbije zondag 16 Juli is er niemand komen opdagen en hebben we niets van jullie gehoord. Jullie nemen niet meer op via telefoon en reageren niet op mijn email. Ik betwijfel meer en meer of jullie wel effectief een behandeling hebben uitgevoerd die 1e keer.Ik hoop dat jullie alsnog contact opnemen en zo snel mogelijk een tweede behandeling komen uitvoeren alsook een financiële compensatie kunnen bieden voor het geleden ongemak.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform