Terug

Komoot aankoop wereldkaarten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Komoot

24/03/2024

Beste ,ik bestelde de wereldkaarten bij komoot. Er is blijkbaar iets misgelopen bij komoot tijdens de bestelling.Het geld is gereserveerd bij paypal en zal dit storten als de aankoop voltooid is. Bij Komoot wil men pas de bestelling afwerken als het geld gestort is. Ik kan de betaling bij paypal niet annuleren Komoot wel. Hoe kan dit opgelost worden?

Berichten (1)

Komoot

Naar: G. D.

24/03/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Hallo Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Je verzoek is nu bij ons toegewijde team, en we werken hard om je zo snel mogelijk terug te antwoorden, doorgaans binnen 2 tot 3 dagen.Als je technische problemen met de app hebt gemeld, geef ons dan zo veel mogelijk informatie. Inclusief welk apparaat je gebruikt en een gedetailleerde beschrijving van je probleem. Als je een foutmelding hebt gekregen, noem deze dan in je bericht. Hoe meer informatie je ons geeft, hoe sneller we je kunnen helpen.Groeten,Het support team van komoot--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van komoot.[3P3VYD-RW0WP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform